PER UN BARRI SOSTENIBLE!

El passat dimecres 20 d’octubre vam fer la primera sortida tota l’escola! Aquest curs l’eix principal del projecte de biblioteca és la sostenibilitat.
Ens ho vam passar molt bé descobrint pel nostre barri tot el que havíem treballat a l’aula, d’una banda el que
no ens agrada: els sorolls dels camions, dels autobusos, de les motos… i la contaminació que provoquen, la brutícia al terra, bicis i motos de lloguer, parquímetres…i de l’altra, quines coses sí ens agraden: carrils bici, bicicletes i motos elèctriques, fonts, arbres, l’estanc d’aigua, el contenidor roba amiga, papereres, farmàcies, el CAP salut, … i no podien faltar els parcs, als quals vam dedicar una estoneta d’esbarjo per reprendre energies. Després vam pujar al tramvia i, al Parc del Clot, ens vam trobar amb la resta de l’escola per dinar.

Podeu veure les fotos clicant la imatge.

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *