ENGINYERES A L’ESCOLA

Enginyeres de la Nissan ens presenten la seva feina.

Arran de les celebracions del 8 de març, enginyeres de la Nissan van venir a l’escola a explicar la seva feina: en què consisteix, quines oportunitats tenen i la necessitat que hi ha de dones en aquest àmbit professional.

Després, ens van presentar uns cotxes i ens van demanar que féssim d’enginyers/es per tal de millorar les característiques d’aquells vehicles i fer propostes de futur. Per acabar, vàrem baixar al pati on hi havia dos cotxes: un Nissan Ariya (100% elèctric) i un Nissan X-Trail e-power (hybrid).

Ens ho vam passar molt bé; ens van donar un boli, un identificador i una llibreta. Ah, també un diploma! Ens vam comportar molt bé i ens van felicitar. Van flipar!

H. i S.

Cliqueu la imatge per veure totes les fotos.