SORTIDA PEL BARRI I AL PARC DEL CLOT

El dia 20 d’octubre els Miniplanetes verds vam sortir a fer un volt pel barri per conèixer quines instal·lacions hi ha al carrer que ens ajuden a tenir cura del nostre entorn. Vam trobar contenidors per reciclar roba, plàstics, papers, vidre, orgànica i rebuig.
Vam descobrir que hi ha maneres d’anar de casa a un altre lloc més sostenibles que el cotxe.
Vam visitar espais que ens donen un servei, el CAP, l’escola, la farmàcia, els parcs…
Ja sabem molt més del nostre barri i què hem de fer per tenir cura del nostre entorn i després vam anar a dinar amb la resta de companys de l’escola al Parc del Clot. Va ser un dia fantàstic!

Cliqueu la imatge per veure més fotos.