QUINS LLIBRES TAN INTERESSANTS EN CATALÀ!

El 13 de setembre, l’alumnat de primària de l’escola Concepción Arenal va anar d’excursió a la “Setmana del llibre en català”. Vam anar primer en metro fins a la Barceloneta i després una estona caminant. Els nens i nenes de 6è van acompanyar a la classe de primer a l’anada i a la tornada, ens ho vam passar molt bé pel camí.

Quan vam arribar, ens van donar unes instruccions: fer grups de quatre o cinc persones i omplir el full que ens van donar amb els llibres que més ens agradessin de les paradetes. Tots els infants vam anar corrents tan ràpid com podíem per mirar els llibres. Finalment, una dona ens va explicar un conte cantant-nos cançons.

A totes les persones ens va agradar molt la sortida perquè vam descobrir que els llibres en català també eren interessants, però, també feia una calor que et mories en trenta segons, havíem de buscar l’ombra!

N.F