1r FESTIVAL DE CIRC

Ahir alumnes, mestres i famílies vam tenir la sort de gaudir del 1r FESTIVAL DE CIRC. Hi participàvem els alumnes de 5è de l’escola Concepción Arenal i Eduard Marquina. Era una mostra de tot el que hem après els nens i nenes al taller de Circ, les tardes de dilluns. Va ser un espectacle ple de màgia, llum i color… Increïble.

Agraïm a la Maria i el Xavi que ens han endinsat en el món dels malabars, les robes i el trapezi. Agraïm també a les nostres famílies que, amb tanta il·lusió, ens van venir a veure a La Central de Circ. Va ser un regal per a tots els que hi vam ser!

Cliqueu a la imatge per veure totes les fotos.