TALLER D’ALIMENTACIÓ I RECICLATGE
El dimarts la María, una de les nostres monitores de les activitats de tarda, va venir a classe a fer un taller sobre alimentació i reciclatge. Vam aprendre molt i va estar molt divertit. Clica la imatge per veure l’activitat
TALLER D’ALIMENTACIÓ I RECICLATGE Llegeix més »











