LES DRACTUGUES DINEM AL MENJADOR
Aquest curs degut a l’organització de l’escola hem dinat a classe cada dia. Un dia, l’Ibrahim tenia el desig de dinar al menjador alguna vegada si es podia. El passat dijous els companys i companyes de cicle mitjà anaven de sortida i no dinaven a l’escola i vam demanar a la directora per mail si […]
LES DRACTUGUES DINEM AL MENJADOR Llegeix més »











