Primària

SANT JORDI A LA COMUNITAT VERDA

La comunitat verda ha celebrat la diada de Sant Jordi amb diferents activitats al pati. Hem fet manualitats, hem llegit contes, ens hem posat a la pell dels personatges de la llegenda, hem gaudit d’una mostra de les danses del grup de segon que van preparar per a l ‘espectacle Dansa Ara, hem assistit al […]

SANT JORDI A LA COMUNITAT VERDA Llegeix més »

MIS PRIMERAS COLONIAS

El día 25 de marzo, todo el Ciclo Superior fuimos de Colonias a Olot (la Garrotxa). Cuando llegamos, descargamos nuestras mochilas y desayunamos. Después fuimos al museo de los volcanes y comimos en un parque. Por la tarde exploramos el volcán Montsacopa, un enorme volcán que tiene 53 metros de altitud y que estalló hace

MIS PRIMERAS COLONIAS Llegeix més »

CML COMENCEM EL CIRC!

La classe dels Daliamón aquest tercer trimestre farem Circ amb l’Albert a les activitats de tarda. Hem començat i ens ho hem passat molt bé: hem après què és un circ, hem fet jocs, i hem començat a fer malabars amb els mocadors i a utilitzar els plats xinesos.

CML COMENCEM EL CIRC! Llegeix més »

CREACIÓ D’UN ANUNCI

Inspirats en els cartells modernistes, a la classe d’art hem fet el nostre primer anunci. Ha estat molt interessant treballar el llenguatge publicitari així com dissenyar el nostre cartell per al nostre producte o esdeveniment. El logo, l’eslògan, els colors i el dibuix… tot pensat per cridar l’atenció de l’observador! Oi que ens han quedat bé…? (Cliqueu la

CREACIÓ D’UN ANUNCI Llegeix més »

LA MONA DE LES DRACTUGUES

Per acabar el trimestre, les Dractugues hem fet la nostra mona de Pasqua amb donuts i xocolata i l’hem decorat amb uns pollets fets per nosaltres. Ens l’hem cruspit per postres després de dinar i mentre fèiem temps que arribés el dinar hem cantat la cançó de la Mona rodona, l’heu escoltat mai? Podeu veure

LA MONA DE LES DRACTUGUES Llegeix més »

TREBALLS ARTÍSTICS

Els Fantasaris hem practicat una tècnica plàstica molt divertida: l’esgrafiat amb ceres, que consisteix en anar revelant un dibuix de colors sota un fons negre. A més, hem après quins són els colors càlids i freds. Ens han quedat uns dibuixos molt bonics!  

TREBALLS ARTÍSTICS Llegeix més »

CM: LA MONA

Avui, els nens i nenes de CM hem fet la nostra Mona. Hem elaborat unes mones especials i molt originals, cadascú al seu propi gust. Un cop fetes, hem escrit la recepta per si voleu fer-les a casa. I després de tanta feina….ens les hem menjat! Estaven boníssimes! Cliqueu la imatge per veure totes les

CM: LA MONA Llegeix més »

Desplaça cap amunt
Ves al contingut