CARNAVAL, CARNAVAL!

Com ens agrada el Carnaval!
El nostre rei més estimat, a través del pregó, ens va donar les ordres!
Venir a l’escola en pijama, venir a l’escola vestit d’esportista i venir a l’escola amb una disfressa lliure. L’endemà d’aquests tres dies no podia ser un altre que… Llegeix més»

CELEBREM EL D.E.N.I.P. A L’ESCOLA

Cada 30 de gener se celebra el D.E.N.I.P. (Dia Escolar de la No Violència i la Pau) a les escoles d’arreu.
Enguany, a la nostra hem treballat aquesta temàtica a partir de l’AGRAÏMENT. Durant
el mes de gener, els infants dels diferents nivells han dut a terme… Llegeix més»

VISITA DELS PATGES REIALS

Dilluns 18 vam rebre la visita dels ajudants de les Majestats Reials d’Orient, talment coneguts com a PATGES REIALS.
Els hi ho vam agrair amb poemes i cançons. Ells ajuden, en gran part, a que els nostres somnis es facin realitat!

LA MARATÓ

El passat 17 de desembre vam aportar el nostre granet de sorra a una bona causa: col·laborar amb La Marató de TV3, que enguany recapta diners per a la investigació de les malalties sexuals i reproductives.
A la plaça de l’ajuntament ens vam trobar amb altres entitats del poble.… Llegeix més»

SANTA CECÍLIA

El 22 de novembre o, més ben dit, el dia de Santa Cecília vam rebre la visita de l’Antonio i la Yuliya, dos músics que també són mestres de l’Escola de Música Contrapunt.
El violí, la viola, la guitarra elèctrica i el baix elèctric són els… Llegeix més»

CASTANYADA 2023

L’1 de novembre és Tots Sants i, com marca la tradició, el dia abans ho celebrem fent panellets, menjant castanyes i dansant a la pista. També hem fet un taller de tardor amb les famílies!!

MOLT BONA CASTANYADA A TOTHOM!

FEM TEATRE!

Benvolgudes famílies,
Aquest curs 2022-23 a l’escola hem celebrat la diada de Sant Jordi fent teatre. Això ha estat possible gràcies a la iniciativa de la mestra d’EE, l’esforç de l’alumnat de 3rA, 3rB i els seus tutors junt amb un grup de mestres que… Llegeix més»

2 JUNY DIA DE LES EMOCIONS

Per celebrar el dia de les Emocions s’ha fet una exposició a l’entrada de l’escola amb els treballs que han realitzat tots els alumnes en un taller que han fet a la classe on han realitzat una manualitat relacionada amb alguna emoció. Després aquests… Llegeix més»

Colònies I5

Els nens i nenes d’I5 vam estar a la casa de colònies la Manreana, a la Juneda!
A la casa hi vivien molts animals, cavalls, gallines, porquets, oques, vaques… Els vam poder veure molt a prop, tocar-los, donar-lis de menjar, veure com munyien les vaques i agafar ous… Llegeix més»

ENGLISH THEATRE AT THE SCHOOL!

Benvolgudes famílies,
Aquest curs 2022-23 els vostres fills i filles han pogut gaudir d’una obra de teatre en anglès a l’escola. L’alumnat de P-5 a 3r han vist l’obra “Georgina and The dragon” i l’alumnat de 4t a 6è “Dracula”.
Creiem que ha estat una experiència diferent… Llegeix més»

Carnaval!

Ha arribat el Carnaval i ho hem celebrat com cal!
Consignes durant la setmana, truita el dijous gras, una bona disfressa i en rua a desfilar!