CELEBREM EL D.E.N.I.P. A L’ESCOLA

Cada 30 de gener se celebra el D.E.N.I.P. (Dia Escolar de la No Violència i la Pau) a les escoles d’arreu.
Enguany, a la nostra hem treballat aquesta temàtica a partir de l’AGRAÏMENT. Durant
el mes de gener, els infants dels diferents nivells han dut a terme activitats diverses al voltant d’aquest valor, que han culminat amb la celebració del dia 30.
Aquest dimarts, ens vam reunir tota l’escola, les autoritats i els vilatans i les vilatanes de Banyeres a la plaça de l’Ajuntament. Allà la regidora d’Educació, Sofía Sainz, i la directora de l’escola, Esther Vilar, ens van dirigir unes paraules i seguidament, els infants de 5è de primària van llegir un decàleg d’agraïments que havien elaborat a l’aula.
A continuació, vam tornar a l’escola i cada curs es va reunir amb els seus padrins i les seves padrines i tots junts van escriure missatges de Pau i Agraïment amb guixos de colors al terra del pati Sol.
Va ser un matí molt especial que vam compartir amb agraïment i il·lusió!