FEM TEATRE!

Benvolgudes famílies,
Aquest curs 2022-23 a l’escola hem celebrat la diada de Sant Jordi fent teatre. Això ha estat possible gràcies a la iniciativa de la mestra d’EE, l’esforç de l’alumnat de 3rA, 3rB i els seus tutors junt amb un grup de mestres que han contribuït per a que aquest projecte hagi estat un èxit rotund.

També hem elaborat un lema per a la biblioteca de l’escola: “LA VIDA ENS DONA LLIBRES I ELS LLIBRES ENS DONEN LA VIDA”
Gràcies també a vosaltres per la col•laboració. Aquí teniu el vídeos on podreu veure als vostres fills/es fent d’actrius i actors i sobre tot gaudint molt.