Presentació del llibre: “El camí dels molins”

El passat dijous 11 d’abril, l’alumnat de 5è va rebre la visita de la Roser Guasch Bea i de la Camil·la Pérez Salvà. Van venir a parlar-nos del seu llibre “El camí dels molins” (Arola Editors, 2019) tal com van fer el curs passat amb l’alumnat de 5è i 6è.

Les dues autores van explicar com va sorgir la idea de fer el llibre a partir de les creacions que, cadascuna per la seva banda, havien anat fent en les seves passejades pels camins del terme de Banyeres del Penedès. El camí imaginari que uneix tres antics molins fariners (el Molinet, el molí dels Guànecs i el molí de Cal Mata) va servir de lligam per donar cohesió i unitat a l’obra.

Al llarg de la sessió, la Roser va llegir algun dels textos del llibre i també algun dels seus poemes. I la Camil·la va mostrar les seves flors pintades amb aquarel·les; també va portar algunes flors silvestres i va explicar-ne algunes característiques curioses.

Finalment, els/les alumnes van tenir l’oportunitat de fer-los preguntes i es va establir un diàleg molt interessant i enriquidor.

Moltes gràcies, Roser i Camil·la, per la vostra generositat! Ens heu obert una mica més els ulls cap al nostre entorn i, sobretot, ens heu transmès l’amor i l’estima cap a la natura que ens envolta i també cap al nostre territori. I tot, a través del vostre art!