Projecte educatiu

En aquesta secció cada centre pot crear les pàgines necessàries per a descriure el seu projecte educatiu. D’acord amb la Llei d’Educació de Catalunya, el projecte educatiu incorpora el caràcter propi del centre i ha de contenir com a mínim els elements següents:

• Criteris d’ordenació pedagògica, prioritats i plantejaments educatius, procediments d’inclusió i altres actuacions que caracteritzen el centre.
  • Indicadors de progrés.
  • Concreció i desenvolupament dels currículums.
  • Criteris que defineixen l’estructura organitzativa.
  • Projecte lingüístic.
  • Caràcter propi del centre, si n’hi ha.

Es poden incloure també en aquesta secció altres documents més específics que també formen part del projecte educatiu, com ara: Projecte de convivència, Pla TAC, Pla d’acollida, Projecte d’escola i família, Comunitat d’aprenentatge, etc.

També pot ser interessant fer referència a altres projectes i activitats, com ara: Escola verda, Ràdio a l’escola, Art a l’escola, Cinema en curs, Taller de robòtica, Aprenentatge integrat de Continguts i Llengües Estrangeres (AICLE), Revista de l’escola, Agenda 21, Hort, Patis oberts…

Donada la diversitat de seccions possibles, s’ha cregut oportú no crear cap pàgina específica en la maqueta inicial, deixant a criteri del centre la decisió sobre la millor manera d’estructurar la descripció del seu projecte educatiu. En crear els apartats és important que la caixa Atributs de la pàgina tingui com a pare/mare “Projecte educatiu“, i que se seleccioni com a plantilla l’opció “Menú lateral“.

A continuació teniu el document sencer per si és del vostre interès

PROJECTE EDUCATIU DE CENTRE

PROJECTE LINGÜÍSTIC

En data 7 de setembre de 2017, en consell escolar s’introdueixen les següents disposicions addicionals:

Modificacions:

Es fa el recull dels documents realitzats per les aportacions del claustre durant els cursos 2014-15 i 16-17.

Es modifica la pàg. 84: a l’apartat de llibres de text i material didàctic a l’últim paràgraf: Ha de dir: L’escola porta a terme un programa de socialització amb la col·laboració de l’AMPA i Ajuntament. S’adjunta el reglament del Projecte de Socialització.

PROJECTE DE SOCIALITZACIÓ

En aquest apartat, llibres de text i material didàctic s’introdueix el següent paràgraf:

L’escola recull aportacions econòmiques familiars per accedir al material escolar per a tot el curs.

Acords:

Durant el curs escolar el professorat de l’escola en el treball docent, reunits per equips i claustre, acordem diferents aspectes de funcionalitat de l’escola per definir una línea de treball. Aquests acords fins aquests moments, inici del curs 2016-2017 són: acords de patis, acords de deures, acords sobre la gestió econòmica. Queden recollits al dossier informatiu del mestre.

Es modifica la carta de compromís. S’adjunta el document.

CARTA DE COMPROMÍS

Projecte d’anglès: “Let’s explore science”. Projecte que es posa en marxa a l’escola al curs 2009-10 que consisteix en realitzar una àrea no pròpia de la llengua estrangera amb anglès. S’adjunta el projecte.

Let’s explore science