Certamen de lectura en veu alta

El passat dimecres 22 de març va tenir lloc a Tarragona el certamen de lectura en veu alta, on van participar les nostres alumnes Selma Beltran (3rA) i Arlet Garcia (6è) en representació de l’escola Mare de Déu del Priorat.

Durant el segon trimestre elles dues, juntament amb els suplents Gabriel Atero (4t) i Aleix Rodríguez (6è) han treballat diferents habilitats i estratègies de lectura en veu alta per presentar-se a aquest concurs. Valorem l’esforç que han fet tots quatre per la dedicació i l’evolució tan positiva en la seva lectura. Des de l’escola els volem felicitar!

Esperem que hagi sigut una experiència enriquidora i els animem a seguir gaudint de la lectura.