FEM ECO amb la Fundació Akwaba

L’alumnat de 5è ha participat en el projecte de la Fundació Akwaba FEM ECO, connectem el gènere i el medi ambient amb l’escola i el món. L’objectiu és formar una ciutadania activa i crítica amb les actituds discriminatòries vers les persones i les vulneracions en el medi; capaç d’identificar aquestes vulneracions, integrant la perspectiva d’EGBDH i que generi propostes de transformació al centre educatiu, en els seus projectes de convivència o altres de centre com per exemple de sostenibilitat i coeducació, en l’entorn local i el mundial a través d’estratègies compartides pel foment de la cura de les persones i el medi.

Aquí teniu el vídeo de la fundació on podreu veure que les nois i els nois s’han implicat fent molt bones propostes i han après molt.