Ja tenim acabat el mural que cada any els nens i nenes de 6è planifiquen i dibuixen per plasmar-lo a la paret del nostre pati. Agraïm un any més a la Cristina la seva implicació i dedicació a aquest projecte que va començar fa tants anys al mòduls del carrer Mas i que hem anat continuant gràcies a ella. Aquest curs el grup de 6è ha volgut dedicar el seu mural a les estones de joc i esbarjo que passen a l’escola, deixant així la seva empremta. Aquest mural en els farà recordar a partir del curs vinent. Ha quedat preciós!






