Documents de Centre

LA NOFC (NORMATIVA D’ORGANITZACIÓ I FUNCIONAMENT DEL CENTRE)

Les normes d’Organització i Funcionament del centre ( NOFC)  és el document que recull de manera ordenada els preceptes que regeixen la nostra organització i les interrelacions de la vida escolar: l’estructura, els vincles, les funcions i els drets i deures dels diferents sectors que formen l’escola. Aquest document adapta la normativa general a la nostra realitat partint del nostre Projecte Educatiu de Centre     (PEC).  Durant el curs 2022-2023 s’ha portat a terme una revisió i reelaboració de  la normativa de centre que fa referència a l’ús dels dispositius tecnològics, la digitalització de la informació  i la ciberseguretat.

A l’escola Ernest LLuch es concreten de la següent manera:

NORMATIVA  DE CENTRE. ÚS DE DISPOSITIUS, DIGITALITZACIÓ I CIBERSEGURETAT

EL PROJECTE EDUCATIU DE CENTRE

El projecte educatiu de centre (PEC) és un document que inclou els trets d’identitat del centre, els principis pedagògics, els principis organitzatius i el projecte lingüístic. Està elaborat per la comunitat educativa i recull  totes les prioritats per afavorir l’aprenentatge competencial de l’alumnat en termes d’inclusió, equitat i qualitat.

En aquest document s’especifiquen els valors, els objectius i les prioritats d’actuació del centre, la concreció dels currículums que s’imparteixen i el tractament transversal en les àrees, matèries o mòduls de l’educació en valors i altres ensenyaments.

TRACTAMENT DE LA NORMATIVA  DIGITAL EN EL PEC

EL PROJECTE DE DIRECCIÓ I LA PROGRAMACIÓ GENERAL ANUAL

El Projecte de Direcció  és el document  que desplega el Projecte Educatiu de centre (PEC) durant un període de quatre anys.  L’actual PdD de l’escola Ernest LLuch        (2022-2026) contempla el desenvolupament de l’estratègia digital en un dels seus objectius: “Promoure la cultura digital en tota la Comunitat educativa”. Es desplega així una estratègia per assegurar la competència digital i audiovisual en totes les àrees del currículum i en els àmbits socials i de gestió de centre.

És amb la Programació General Anual (PGA) com es concreten els objectius i les actuacions que es portaran a terme cada any per tal d’aconseguir els objectius plantejats.

L’ESTRATÈGIA DIGITAL AL PdD I  LA PGA