Els telenotícies de 6è

A 6è hem estat treballant la notícia i a més d’aprendre quines són les parts que ha de contemplar aquest tipus de text i com s’han d’escriure , ens hem engrescat a gravar un telenotícies, com si estiguéssim a la televisió de veritat. Ens ha… Llegeix més»

VISITA A CAN COLL

Aquesta setmana la classe de muntanya i la classe del cel hem anat a Can Coll a veure la muntanya a la tardor. I sabeu què ens ha passat? Doncs que l’esquirol Oriol s’ha perdut! Ves a saber on és ara!

Llegeix més»

VISITEM EL CRARC

eL dijous 7 de novembre els alumnes de quart hem anat al Centre de Recuperació d’Amfibis i Rèptils de Catalunya (CRARC) a Masquefa. Hem iniciat la visita fent un recorregut per l’exterior del centre on hem vist diferents rèptils i amfibis com: tortugues de diversos… Llegeix més»

MANS A L’ÒPERA