L’escola

L’escola Ernest Lluch és un centre públic depenent, directament, del Departament d’Educació de la Generalitat de Catalunya.

Va iniciar el seu funcionament el setembre de 2010 per tal de donar resposta a la creixent demanda de places escolars a la zona, iniciant el seu funcionament en uns mòduls prefabricats que acollien  nens i nenes de P3 a P-5.

Actualment és un centre d’una línia amb un nivell doblat, que acull un total de 250 nens i nenes de P-3 a 6è de Primària.

En aquests moments la seva seu és al carrer Mas 20 però en els propers cursos l´escola disposarà d’un edifici nou situat al carrer Montseny cantonada passatge Colom, al cor del barri.

Des dels seus inicis l’escola ha fet un aposta decidida per tal de ser un bon referent educatiu de barri, fent palesa la seva voluntat d’esdevenir un servei públic de qualitat.

Som, per sobre de tot, una Comunitat Educativa acollidora, amb un gran equip de professionals que es caracteritzen pel seu compromís amb el creixement dels nens i nenes, amb  la formació i la innovació. I amb unes famílies que ens ajuden cada dia a fer de l’Ernest una escola de tots i totes.

Amb aquesta vocació d’innovació i millora portem a terme diferents projectes i dinàmiques d’aula que són referents d’èxit educatiu. Estem especialment satisfets i satisfetes de la col·laboració amb l’escola de Música Centre de les Arts de l’Hospitalet, de la participació en el Consell dels Infants de la ciutat,  dels projectes de ciències, matemàtiques i literatura infantil, de l’acompanyament individualitzat i l’acció tutorial, dels projectes referits a la identitat personal, compartits amb les famílies, o del tractament de la llengua anglesa, entre d’altres.

Som Comunitat, som escola pública de qualitat a l’Hospitalet i volem ser, per als nostres nens i nenes, un referent que els acompanyi en el present i en el futur.