Comunicació i Xarxes

Informació dels portals i de les xarxes socials del centre.

La pàgina web del centre on s’hi pot trobar informació d’interès per a la comunitat educativa. S’encarrega del seu manteniment una persona de la Comissió Digital.

El centre disposa d’un compte d’Instagram. S’hi publiquen activitats realitzades per l’alumnat i notícies o informacions breus. Els responsables de la publicació a Instagram són els membres de la Comissió Digital del centre.

• El centre disposa d’un compte de Twitter. S’hi publiquen activitats realitzades per l’alumnat i notícies o informacions breus i sobretot les relacionades amb esdeveniments organitzats per alguna entitat del barri o l’ajuntament. Els responsables de la publicació a Twitter són els membres de la Comissió Digital del centre.

Mitjans de comunicació digital amb les famílies, l’alumnat i entre el professorat.

Dinantia com a plataforma de comunicació web i mòbil dirigida a mestres i famílies que permet enviar missatges i informacions diverses amb la particularitat que permet comprovar si s’ha rebut o no, fer preguntes tant obertes com amb respostes tancades.
@ernestlluch.org
L’escola disposa d’aquest domini i tot l’alumnat i el professorat té una adreça de correu electrònic formada pel seu nom i primer congnom @ernestlluch.org. Això permet la comunicació entre el professorat, aquest amb l’alumnat i l’alumnat entre ells.