Acolliment docent

A l’arribada de personal docent a l’escola s’han d’incorporar les dades de contacte (correu xtec, telèfon).

Maquinari i informació digital:

• Es facilita la clau wifi per la xarxa, també és possible la connexió a través de l’Eduroam i de xarxa docent.
  • Es farà entrega del portàtil i carregador del PEDC. El docent comprovarà que pot iniciar sessió amb el seu identificador digital (credencials).
  • Es crearà un correu per al domini @ernestlluch.org, correu actiu mentres el personal docent estigui destinat al centre. Amb aquest correu es pot comunicar amb l’alumnat, el centre i gestionar L’EVA del centre: Google classroom.
  • Es donaran permisos per utilitzar les unitats compartides al drive de  @ernestlluch.org necessàries en cada cas.
  • S’afegirà el docent als grup corresponent de l’aplicació Dinantia de la classes o classes en les que hi imparteix docència, que li correspongui i de l’Espai de Comunicació general de l’escola..
  • Es donarà la claus d’accés als ordinadors de sobretaula.
  • Se li donarà un usuari i una contrasenya pel servei d’impressió. També se l’assessorarà per com s’imprimeix des de qualsevol ordinador del centre i com funciona la impresora.
  • Facebook i Instagram: Se l’informarà de les adreces de Twitter i Instagram de l’escola. En el cas que el nou docent hagi de formar part de la Comissió Digital, es crearà l’usuari i l’assignació de rol d’aquests espais de l’escola a internet i se’l donarà de baixa si deix de formar part d’aquesta Comissió o quan deixi el centre.
  • Se l’informarà del document d’EDC per tal que el pugui consultar.