A l’arribada de personal docent a l’escola s’han d’incorporar les dades de contacte (correu xtec, telèfon).
Maquinari i informació digital:
- Es facilita la clau wifi per la xarxa, també és possible la connexió a través de l’Eduroam i de xarxa docent.
- Es farà entrega del portàtil i carregador del PEDC. El docent comprovarà que pot iniciar sessió amb el seu identificador digital (credencials).
- Es crearà un correu per al domini @ernestlluch.org, correu actiu mentres el personal docent estigui destinat al centre. Amb aquest correu es pot comunicar amb l’alumnat, el centre i gestionar L’EVA del centre: Google classroom.
- Es donaran permisos per utilitzar les unitats compartides al drive de @ernestlluch.org necessàries en cada cas.
- S’afegirà el docent als grup corresponent de l’aplicació Dinantia de la classes o classes en les que hi imparteix docència, que li correspongui i de l’Espai de Comunicació general de l’escola..
- Es donarà la claus d’accés als ordinadors de sobretaula.
- Se li donarà un usuari i una contrasenya pel servei d’impressió. També se l’assessorarà per com s’imprimeix des de qualsevol ordinador del centre i com funciona la impresora.
- Facebook i Instagram: Se l’informarà de les adreces de Twitter i Instagram de l’escola. En el cas que el nou docent hagi de formar part de la Comissió Digital, es crearà l’usuari i l’assignació de rol d’aquests espais de l’escola a internet i se’l donarà de baixa si deix de formar part d’aquesta Comissió o quan deixi el centre.
- Se l’informarà del document d’EDC per tal que el pugui consultar.