VISITEM TV3

Ahir, 21 de març els alumnes de cicle superior vam anar a TV3 a veure com es fa un InfoK. Per començar ens van fer una visita guiada per les instal·lacions d’aquesta cadena i vam poder veure la sala de control, realització, maquillatge i caracterització, la vestiteca on hi ha guardats milers de vestuaris diferents, decorats com la casa dels Súpers i també alguns platós de televisió com el de FAQS, Tot es mou o el de Cuines. En aquest últim vam poder veure la gravació en directe d’un dels programes del Marc Ribas que s’emetrà ben aviat. Després ens van ensenyar la redacció on es redacten cada dia les notícies que apareixen al telenotícies i per últim vam conèixer d’aprop alguns periodistes de l’equip de l’Infok que ens van explicar com es fa i curiositats d’aquest informatiu per a nens. Ens ho vam passar genial i ens va encantar poder veure la televisió per dins!!

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *