SANT JORDI A CASA

Hola famílies, nes i nenes. Aquest any la diada de Sant Jordi serà del tot diferent. Però tot i celebrar-la des de casa no volem deixar d’oferir-vos una mostra de contes, poemes, rodolins,…I aviat tindrem l’exposició virtual de dracs. Estem esperant les vostres creacions per publicar-les i que tothom pugui gaudir-ne.

Avui us oferim:

• El conte de Sant Jordi que ha dibuixat i ens explica la Blanca, de la classe de la Selva.
  • Uns regals literaris que ens ofereixen les mestres d’Educació Infantil de l’escola.
  • I un tutorial per dibuixar dracs que ens ofereix un mestre de l’escola, en anglès, una mica camuflat. Sabeu qui és?

.

També us mostrem l’Adai explicant-nos el seu còmic de Sant Jordi, com diu ell una mica diferent i la representació de la llegenda que han fet el Nil i la seva família.
Gràcies a totes les famílies per haver fet més fàcil i agradable aquest Sant Jordi.
                         SOM UNA GRAN ESCOLA I UNA GRAN COMUNITAT EDUCATIVA.
                                                 VISCA L’ERNEST LLUCH!