Mari Pau Montoro, professora de l’EA Pallars, t’explica més detalls del curs ‘Eines per a la transformació agroalimentària de muntanya‘

A l’Escola Agrària del Pallars oferim el curs ‘Eines per a la transformació agroalimentària de muntanya‘, oferta parcial del Cicle Formatiu de Grau Superior de Processos i Qualitat en la Indústria Alimentària.

La Mari Pau Montoro, professora i cap de programes de l’Escola Agrària del Pallars, t’explica en 1 minut en què consisteixen aquests estudis.

Vols més informació? Estem realitzant visites concertades al nostre centre per ensenyar-te les instal·lacions i explicar-te en què consisteix el curs. Contacta amb nosaltres, concerta cita prèvia i reserva el dia i hora que et vagi millor!

Recorda que el període de preinscripcions al curs ‘Eines per a la transformació agroalimentària de muntanya’ començarà el 25 de maig i finalitzarà el 31 de maig de 2021.