Els dies 5 i 6 de maig podreu conèixer l’Escola Agrària del Pallars a la fira virtual FormaOcupa

Els dies 5 i 6 de maig serem presents a la fira virtual FormaOcupa, un saló en línia de formació i ocupació organitzat per Fira de Lleida.

Podreu trobar més informació sobre l’Escola Agrària del Pallars i el curs ‘Eines per a la transformació agroalimentària de muntanya en aquesta trobada online que s’adreça principalment a totes les persones que han de decidir o orientar el seu futur professional, impulsar la seva carrera, millorar competències, trobar feina o emprendre un negoci.

Com pots accedir al nostre stand? Entra al nostre espai i registra’t a la fira per poder consultar tota la informació del nostre centre:

Recorda que les preinscripcions al curs ‘Eines per a la transformació agroalimentària de muntanya’ es realitzaran del 25 al 31 de maig. Tens dubtes? Contacta amb nosaltres: 973 65 01 79 o aecapal.daam@gencat.cat! T’esperem a l’Escola Agrària del Pallars!