Vier Payà, alumne de l’EA Pallars, t’explica la seva experiència com estudiant del curs ‘Eines per a la transformació agroalimentària de muntanya‘

A l’Escola Agrària del Pallars impartim el curs ‘Eines per a la transformació agroalimentària de muntanya’, oferta parcial del Cicle Formatiu de Grau Superior de Processos i Qualitat en la Indústria Alimentària.

En Vier Payà ha cursat els nostres estudis durant aquest últim any acadèmic, us ho explica en aquest vídeo.

Vols més informació? Estem realitzant visites concertades al nostre centre per ensenyar-te les instal·lacions i explicar-te en què consisteix el curs. Contacta amb nosaltres, concerta cita prèvia i reserva el dia i hora que et vagi millor!

Recorda que el període de preinscripcions al curs ‘Eines per a la transformació agroalimentària de muntanya’ començarà el 25 de maig i finalitzarà el 31 de maig de 2021.