Les sessions pràctiques presencials, essencials per l’alumnat del CFGM de Producció Agropecuària a distància

El passat mes d’octubre, l’alumnat del Cicle Formatiu de Grau Mitjà de Producció Agropecuària a distància que oferim en col·laboració amb l’Institut Obert de Catalunya, va realitzar la primera sessió pràctica presencial del Mòdul Professional d’Implantació de cultius.

Aquesta setmana, ha visitat l’Hort de l’Ondarenca per conèixer l’explotació i realizar les pràctiques d’horta.

Unes jornades on l’alumnat pot aplicar els coneixements adquirits durant les sessions teòriques!

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *