Borsa de treball

Des de l’Escola Agrària de Tàrrega donem l’oportunitat al nostre alumnat i exalumnat d’inserir-se al món laboral a través d’una borsa de treball. Nosaltres ens encarreguem d’informar els alumnes i exalumnes de les ofertes i, els orientem i acompanyem durant el procés.

Aquesta borsa de treball gestiona totes les ofertes laborals rebudes a totes les Escoles Agràries del Servei de Formació Agrària del Departament d’Acció Climàtica, Alimentació i Agenda Rural.

Ets autònom o professional d’alguna empresa o entitat i t’agradaria fer-nos arribar una oferta de feina?

Omple el següent formulari amb la informació sobre l’oferta de feina i fes-lo arribar al nostre correu electrònic: aecatar.daam@gencat.cat

Accés al formulari:

Estàs buscant feina i t’agradaria consultar les nostres ofertes laborals?

Clica al següent enllaç i descobreix les ofertes laborals actives de l’Escola Agrària de Tàrrega. Ens encantaria poder-te ajudar!

Accés a les ofertes (clica a la casella “Entrar com a convidat”):

Per a més informació:
📞Telèfon: 973 31 07 15