Projecte educatiu de centre

El Projecte Educatiu de Centre (PEC) defineix les línies d’actuació per a tots els membres de la nostra comunitat educativa i estableix el nostre compromís amb la societat rural de l’entorn.

LA NOSTRA MISSIÓ

Som una escola orientada cap a les empreses i explotacions del sector agroalimentari per formar, orientar i acreditar les persones que en formen part per tal de capacitar-les per a la seva gestió de manera òptima i adaptada a les necessitats canviants del sector.

LA NOSTRA VISIÓ

Treballem perquè la nostra Escola sigui una referència en formació agroalimentària en el nostre àmbit d’influència, especialment pel que fa a la nova pagesia, en l’explotació agrària extensiva,  la indústria alimentària i el regadiu.

Volem que els nostres alumnes siguin persones responsables, competents i d’esperit crític que contribueixin al progrés i desenvolupament de la nostra societat, dins d’uns valors de llibertat, tolerància, solidaritat i respecte al medi ambient.

Volem també que els nostres alumnes obtinguin un nivell de formació tècnica de primer ordre de manera que estiguin capacitats per desenvolupar els seus projectes laborals o formatius amb garanties d’èxit, majorment en els àmbits de la formació en reg, de la formació tècnica dels joves que s’incorporen a les noves explotacions, de la formació en el respecte al medi ambient i la gestió de residus.