Preinscriu-te al nou semestre del CFGM de Producció Agropecuària a distància de l’Escola Agrària de Tàrrega

S’obren les preinscripcions a un nou semestre del Cicle Formatiu de Grau Mitjà de Producció Agropecuària a distància del 7 al 17 de novembre de 2023, uns estudis de formació professional en col·laboració amb l’Institut Obert de Catalunya (IOC).

Formació a distància, personalitzada i pràctica

El CFGM de Producció Agropecuària a distància té una durada total de 2000 hores i l’itinerari formatiu recomanat és realitzar el curs en 6 semestres (3 anys). Cada semestre s’inicia amb uns Mòduls Professionals diferents i es van alternant els continguts agrícoles i ramaders amb mòduls de gestió empresarial. El cicle formatiu consta de 8 mòduls a distància (1449 h), 7 mòduls amb hores presencials (135 h) i 1 mòdul presencial de Formació en Centres de Treball (416 h).

L’alumnat es pot matricular de manera completa o flexible, escollint només els Mòduls Formatius que millor s’adaptin a les seves necessitats i interessos. Mitjançant aquesta metodologia, l’Escola Agrària de Tàrrega promou una formació individualitzada i a mida, amb l’objectiu que els alumnes puguin compaginar els estudis amb la seva vida personal i professional.

A través d’aquests estudis, els alumnes obtenen la titulació de tècnics en producció agropecuària i poden treballar o iniciar-se en àmbits d’activitat relacionats amb l’agricultura i la ramaderia quant a qualitat, rendibilitat, traçabilitat, benestar animal i seguretat alimentària.

Necessites més informació?

1. Pere

Bon dia.

Sóc en Pere Jiménez, escric des de un poblet de Barcelona, i voldria informació del CFGM a distancia. En principi ho tinc tot bastant clar, l’únic que no tinc clar són els mòduls que tenen hores presencials. A on es farà? Serà entre setmana? És l’únic que em frena a decidir-me ja que treballo i tinc família a càrrec.

Moltíssimes gràcies per l’atenció.

1. Eva Guibas Autor de l'article

Bon dia Pere!

Moltes gràcies pel teu missatge, ens posarem en contacte amb tu al més aviat possible per resoldre tots els dubtes.

Moltes gràcies!

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *