L’Escola Agrària de Tàrrega participa en la 151a Fira de Sant Josep de Mollerussa amb dues jornades tècniques

Aquests dies, les 5 escoles de la plana de Lleida, en representació del conjunt de les 15 Escoles Agràries del Departament d’Acció Climàtica, Alimentació i Agenda Rural, hem estat a la Fira de Sant Josep de Mollerussa amb un estand propi, on podies conèixer els centres i l’oferta formativa de cadascun d’ells.

Des de l’Escola Agrària de Tàrrega, també hi hem participat amb les jornades tècniques ‘Eines de reg i fertilització. Utilitzeu-les!’ i ‘La digitalització al sector agrari’.

Moltes gràcies a tots i totes! Ha estat tot un èxit!

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *