Instal·lacions

L’Escola Agrària de Tàrrega disposa de totes les instal·lacions necessàries per dur a terme formació del sector agropecuari, tant en la formació reglada com en la formació contínua. Les instal·lacions amb les quals pot comptar són les següents:

• Dos laboratoris docents totalment equipats: un de microbiologia i un de química general.

• Una aula tècnica de reg, que té com a objectiu promoure l’ús eficient de l’aigua i bones pràctiques de maneig del reg.

• Diverses parcel·les agrícoles dedicades a cultius intensius, cultius extensius, experiències d’instal·lacions de reg i pràctiques de maquinària.

• Hivernacle i hort: Amb productes de temporada, cultivats pel nostre alumnat i professorat.

A més a més, disposem de finca, taller agrícola, maquinària agrícola, planta de compostatge, sala d’actes, biblioteca, sala de reunions i aula d’informàtica.