Pla d’estratègia digital de centre

L’Escola Agrària de Tàrrega imparteix formacions a distància i de manera semiprescencial, pel qual es requereix que tan alumnat com professorat parteixin d’uns coneixements de les eines digitals.

L’escola ja fa temps que aposta per formacions semiprescencials i des del 2021 ha començat un cicle formatiu a distància, amb col·laboració amb l’Institut Obert de Catalunya. Per la qual cosa ha estat formant els seu professorat en competència digital, implementant una formació continua del professorat en noves eines i tecnologies digitals.

L’EDC és el document que defineix i concreta les línies d’actuació del centre que fan possible que docents, alumnat i centre assoleixin la competència digital. Aquest compren tots els àmbits del centre: organitzatius, curriculars i comunicatius.