Sant Jordi 2012

Sant Jordi 2012

PRÒLEG
A la nostra escola, el dia 23 d’abril commemorem la diada de Sant Jordi i el Dia Internacional del Llibre. Amb motiu d’aquesta festivitat, enguany, hem decidit que la millor manera de celebrar-ho era fent, entre tots, el nostre propi llibre. En aquest exemplar es mostren una selecció dels textos i dibuixos realitzats pels nostres alumnes amb el pretext d’explicar les seves vivències dins l’escola.


Els alumnes viuen i conviuen entre aquestes parets, i el recull d’escrits així ho reflecteix. D’aquí tenen bons records que conservaran per sempre, i experiències inoblidables que de ben segur els ajudaran a ser millor persones. Són textos espontanis, que per uns instants ens permeten viure amb ulls de petits i joves el que vol dir créixer formant part del nostre Col·legi Ribas. Volem que totes les històries del llibre siguin una finestra oberta al nostre petit món, al nostre dia a dia, a les nostres dificultats i als nostres èxits.


Esperem que gaudiu de la lectura d’aquest llibre tant com n’hem gaudit tots els que hem col·laborat en la seva edició.


Rubí, juny de 2012

*Aquest llibre és propietat de l’Escola Ribas. Queda prohibida la còpia total o parcial del mateix.

Infantil

Primària

Secundària

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

XHTML: Trieu una d'aquestes etiquetes <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>