Ràdio Escola a Ràdio Salt

Els alumnes de secundària participen en el programa Ràdio Escola de Ràdio Salt. Es tracta d’un programa on la participació dels alumnes de Salt, junt amb altres membres de la comunitat educativa, és molt important.

Amb les nostres gravacions hem volgut fer més agradable aquests dies de confinament. Per això hem compartit les nostres reflexions i recomanacions amb tota l’audiència de la ràdio. Si ens escolteu trobareu des de recomanacions de cançons i pel·lícules a reflexions personals sobre com afrontem aquesta situació els alumnes.

Us convidem a escoltar el programa i passar una bona estona!