Projectes de recerca i treballs de síntesi.

Del 18 al 25 de febrer ho vam capgirar tot per dedicar-nos exclusivament a treballar en projectes i desenvolupar els treballs de síntesi i projectes de recerca.

Els alumnes de 1r d’ESO van fer de periodistes. Experimentant amb activitats molt diverses ( titelles, teatre amb anglès, llegendes de Girona, un herbari…) i posteriorment redactar-ho en un diari.  Clicant a l’enllaç veureu l’àlbum complert de fotografies.

A 2n  els nostres alumnes es transformen en ambientòlegs i treballant diferents problemàtiques ambientals des del punt de vista social, artístic, matemàtic i natural d’aquest entorn. Clicant a l’enllaç veureu l’àlbum complert de fotografies.

A 3r d’ESO, el repte és doble, per grups els alumnes han creat un escape Room i, alhora, participar en un altre elaborat pels seus companys. També s’han convidat a les mares i els pares a posar a prova el seu enginy. Clicant a l’enllaç veureu l’àlbum complert de fotografies.

A 4t d’ESO,  han de realitzar un projecte de recerca en equip, constituït per un conjunt d’activitats de descoberta i recerca realitzades entorn d’un tema escollit  per l’alumnat  i sota el guiatge del professorat. L’alumne ha de demostrar capacitat d’autonomia, iniciativa personal, responsabilitat, cooperació i col·laboració en el desenvolupament de projectes en comú.Clicant a l’enllaç veureu l’àlbum complert de fotografies.

L'adreça electrònica no es publicarà Els camps necessaris estan marcats amb *