Dia de la pau “Amb ulls de nen”

Els nens veuen el futur amb el cor i mirant sempre endavant. Tenen els seus desitjos i els seus somnis. Sabem com volen ser de grans i com els agradaria que fos el món, Per això el dia de la Pau hem treballat i viscut experiències amb ulls de nens. Hem conegut El noi del pijama de ratlles, La Mafalda, L’Anna Frank i el Petit Príncep; entre jocs, balls i tallers.  Cliqueu a la fotografia per a veure l’àlbum d’imatges que van realitzar el Roc Artalejo i en Joan Gómez, alumnes de 4t d’ESO de l’escola. I, si visiteu la web de secundària hi  podreu veure la Cantata UAP de 1r d’ESO, el projecte (en)raonem en parella de 2n d’ESO i 6è de primària,  El club de lectura de secundària i l’activitat de piscina de 1r d’ESO.