Comença el procés de preinscripción

Aquest dilluns 6 de març comença el periode de preinscripció per al curs 2023-24.

Durant la darrera setmana hem obert les portes de l’escola tres vegades per acollir les famílies que volen conèixer el nostre projecte educatiu. Dimecres i dijous, ens van visitar en horari lectiu per veure com es treballa a les aules d’infantil. Aquest dissabte han pogut conèixer el projecte educatiu de la mà de l’equip directiu i l’equip docent d’educació infantil. Una jornada en la que també els partits de bàsquet han omplert el pati de l’escola.

Cliqueu a la fotografia per veure l’àlbum de fotografies d’aquesta jornada de portes obertes.

Us recordem que a la web de l’escola hi trobareu:

• oferta de places per al curs 2023-24
  • enllaç directe al formulari telemàtic de preinscripció