Campanya de solidaritat

Nadal ja s’acosta i, com cada any, la Creu Roja inicia la seva campanya de recollida de joguines. Aquest 2015, el lema de la campanya “Hi ha moltes joguines. Tria la teva forma d’ajudar” pretén reflexionar sobre la importància de triar aquelles joguines amb valor educatiu, no bèl·liques i cooperatives.

Creu Roja Joventut pretén engrescar a l’esperit solidari de les persones en aquestes èpoques de l’any per tal de no deixar cap infant sense joguina. Els adults tenim l’obligació de garantir aquest dret a tots els infants.

Amb l’objectiu de col·laborar amb la Creu Roja, els alumnes de 1r d’ESO duran a terme la recollida de joguines els dies 14, 15 i 17 de desembre de 17h a 17.15h al pati de l’escola.

Esperem la vostra col·laboració!