Més enllà de Google i la Viquipèdia

Aquesta setmana, els alumnes de 4t d’ESO han assistit a la Biblioteca Salvador Allende per realitzar el taller Més enllà de Google i la Viquipèdia destinat a millorar la cerca d’informació des de les biblioteques.

El taller estava dividit en quatre parts: què cercem, com ho cercem i on hem de cercar-ho, saber si la informació que hem trobat és útil i fiable i, finalment, saber comunicar la informació. També s’han treballat diferents trucs per millorar la cerca a Google, i finalment s’han mostrat webs interessants per fer recerques sobre aspectes concrets relacionats amb algun tema determinat.

Aquest taller serà de gran utilitat per als alumnes de 4t, ja que la setmana vinent realitzaran el treball de recerca.