Comencem el curs del 50è aniversari

Aquest 1 de setembre l’equip docent s’ha posat en marxa per preparar l’inici del curs 2021-22.

Serà un curs molt especial perquè celebrarem el 50è aniversari de l’escola. Per aquest motiu, a la web, a les xarxes socials i a totes les nostres publicacions, ens acompanyarà el logotip d’aquesta celebració que us presentem en aquest article.

A partir del dia 13, quan els alumnes comencin el curs, us anirem informant de les activitats que es programaran per celebrar aquesta fita tan important per tota la comunitat educativa.