UAP! 24 – “OBRE EL ULLS”

Dijous 22 i dissabte 24 de Febrer , els alumnes de 2n d’ESO i l’Isaac de 3r, van interpretar l’espectacle UAP!24 “Obre els ulls”, al Teatre Municipal de Girona. Es tracta d’una cantata protagonitzada per alumnes d’instituts de les comarques gironines. L’edició d’enguany representen quatre col·lectius simbòlics de la societat contemporània: els consumistes, els treballadors, els dominadors i els itinerants. Serem capaços d’obrir els ulls, adonar-nos del que hem perdut en el record i preguntar-nos pels que encara ens queda?

Podeu mirar les fotografies de l’espectacle clicant a la fotografia.

UAP: Obre els ulls

La UAP! fa més de 15 anys que treballa per difondre els valors de la pau a través de la música i el teatre entre els alumnes de secundària de les comarques gironines. Al llarg d’aquest temps, el projecte educatiu ha produït espectacles, interpretats sempre per alumnes de secundària, sobre l’holocaust, els refugiats, l’assetjament escolar o la crisi climàtica.

L’edició d’aquest any porta per títol “Obre els ulls“: un espectacle musical de creació pròpia en què participen 140 joves actors i actrius, entre ells els nostres alumnes de 2n d’ESO. Sobre l’escenari, representen quatre col·lectius simbòlics de la societat contemporània. Interpreten el cor dels consumistes, que viuen enganxats al mòbil i la pressió estètica, obsessionats amb les xarxes socials, el consum, els seguidors, la imatge i la fama. Els consumistes donen pas als treballadors, obligats a fer feines precàries, mecanitzades i exigents per produir de manera excessiva i contaminant tots els productes que el mercat demana. També apareixen a escena els dominadors: el símbol del poder polític i econòmic. I, finalment, tenen veu el cor d’itinerants: el poble humil i senzill que busca un lloc al món on viure en llibertat, però tot queda arrasat per construir ciutats de luxe i negoci.

Actuació per les escoles el dijous 22 de febrer a les 10h i oberta al públic, el dissabte 24 de febrer a les 20h!!

Us convidem a assistir-hi com a públic. Trobareu tota la informació a la web del projecte.

Informació: paneres i Marató

Gràcies a les aportacions fetes amb motiu del Pessebre Vivent i la Cursa Solidària, hem col·laborat amb la Marató de TV3 amb un total de 300 euros.

SORTEIG PANERES: Els números premiats en el sorteig de les paneres van ser: 1279 – 3604 – 0062. Poden passar a recollir les paneres per recepció fins dimecres 20 de desembre.

Gràcies a tots per col·laborar!

Activitats nadalenques

Abans d’acabar aquest primer trimestre del curs, hem organitzat dues activitats solidàries que permetran recollir fons per La Marató d’enguany, dedicada a la salut sexual i reproductiva:

                          Pessebre vivent, a càrrec d’infantil i primària.

                          Cursa d’orientació solidària, a càrrec de secundària.

 

Bon estiu!

Aquests dies acabem un nou curs, contents de la feina feta i amb tota la il·lusió posada a renovar l’energia per a començar-ne un de nou!!

Els primers en començar les vacances han estat els alumnes de secundària. Cliqueu aquí per veure les seves últimes activitats del curs.

L’alumnat d’infantil i primària ha acabat el curs amb els habituals jocs… aquest any adaptats a la sequera. Cliqueu aquí per veure les imatges d’aquest últim dia.

Ens retrobem el 6 de setembre.

Bon estiu!

Festival i festa de l’AFA 2023

Aquest divendres al vespre vam celebrar la tradicional festa de fi de curs, organitzada brillantment per l’AFA de l’escola.

La festa va començar amb el festival MÚSICA a càrrec dels nens i les nenes d’educació infantil i primària.

Acabat el festival, les famílies van sopar al pati de l’escola.

Gràcies a tots els que heu fet possible aquesta gran festa!

Cliqueu a la fotografia per veure l’àlbum d’imatges d’aquesta festa.