Visita dels alumnes de 1r d’ESO a la Biblioteca Iu Bohigas

Aquest mes de gener, els alumnes de 1r d’ESO han fet dues sessions amb l’Íngrid, la bibliotecària de la Biblioteca Iu Bohigas de Salt. La primera sessió es va fer a l’escola i l’Íngrid els va explicar el funcionament de la biblioteca: préstecs, catàleg, fonts, carnet d’usuari… A la segona sessió, els alumnes van visitar la biblioteca i van poder conèixer i fullejar un munt de llibres.

Concurs Llegir té premi

Participa en aquest concurs d’estiu on simplement has de:

1. Llegir: els lectors disposen d’un ampli catàleg de títols per escollir, des d’obres clàssiques fins a lectures juvenils modernes.
  2. Respondre: després de cada capítol, el lector pot accedir a un qüestionari de comprensió lectora.
  3. Guanyar: amb cada resposta correcta, el lector guanya punts per aconseguir premis.

Els autors ens visiten: Francesc Puigpelat

Avui els alumnes de 1r i de 2n d’ESO han rebut la visita de Francesc Puigpelat, autor de La ciutat secreta del Toubkal. L’autor ha respost totes les preguntes que els alumnes havien preparat a classe sobre el llibre que han llegit aquest trimestre i sobre la creació literària. Aquesta trobada ha permès als alumnes de 2n d’ESO conèixer millor Puigpelat per al projecte telemàtic Ciutats lectores.

Aquí teniu les fotografies de la xerrada.