Castanyada 2019

Un any més, abans de Tot Sants, les classes d’infantil i primària de l’escola han

celebrat la Castanyada

Primer han participat en jocs molt entretinguts; i tot seguit, han menjat les castanyes que els han repartit uns castanyers i castanyeres ben trempats: els alumnes de la classe Ponent.

Cliqueu a la imatge per veure l’àlbum d’aquesta celebració tan tradicional… a l’escola i al país!

El bibliocarretó dels àlbums il·lustrats

Aquests dies tenim a l’ escola “El bibliocarretó dels àlbums il.lustrats”.

Gràcies als àlbums que conté el carretó, podrem descobrir aquest meravellós mon dels àlbums on el text, el format, les imatges i el disseny estan al servei de la història.

La Conxita i la Mireia, les nostres bibliotecàries, i també els tutors de cada classe, ens els presenten i en gaudim moltíssim.

Caminem lluny

Fa més d’un mes que caminem, hem avançat força, però ens queda un camí llarg. Tenim l’escala adornada, hem pujat als Àngels, hem  fet cèl·lules dolces, piràmides amb gots, celebracions esportives… mira-ho a  la  web de secundària. Gaudeix  també, del vídeo inspirat en la cançó  “Caminem Lluny” de Dr. Prats.

Reunions de pares i mares

Aquestes primeres setmanes del curs escolar hem fet les reunions de pares i mares de cadascun dels cursos. Durant aquestes reunions, els assistents han participat en una dinàmica cooperativa de l’àmbit de cohesió de grup: disparem qualitats.

A la imatge laterial hi trobareu tots els adjectius que es van dir en aquestes sessions i en aquest enllaç hi trobareu el vídeo de totes les reunions.

El nostre planeta, el nostre futur

El passat divendres dia 27 de setembre, tots els alumnes i els membres de l’equip docent, vàrem fer una aturada a l’hora del pati per donar suport a la vaga mundial pel clima.

Durant l’acte es va fer una dinàmica de propostes per aturar l’emergència climàtica i es va cantar la cançó “Heal the world” com a cloenda d’una setmana de conscienciació sobre la conservació del medi ambient.

Feu clic aquí per veure el vídeo de l’acte i aquí per veure el reportatge fotogràfic.

Un nou curs, col·laborant en xarxa

Un any més, comencem un nou curs, a punt per iniciar aprenentatges compartits amb altres escoles de Catalunya. Les nostres classes d’infantil, primària i secundària tornen a participar en tots aquests projectes col·laboratius en xarxa:

Els podreu anar seguint als blogs d’aula i etapa i també a les xarxes socials.

Calendari curs 2019-20

El calendari escolar aprovat en l’últim Consell Escolar de Centre és el següent:

• Vacances de Nadal: del 21 de desembre al 7 de gener (ambdós inclosos)
  • Vacances de Setmana Santa: del 4 al 13 d’abril (ambdós inclosos)
  • Festius de lliure disposició a… Llegeix més»