Dia Internacional de l’Eliminació de la Discriminació Racial

El 21 de març se celebra el Dia Internacional de l’Eliminació de la Discriminació Racial. El nostre grup de 6è ho ha celebrat, juntament amb altres escoles del barri de La Marina. Han participat en el recital de poesia al centre cívic Pepita Casanellas. Han representat mitjançant la lectura, la llengua de signes i la il·lustració en cartells, el seu poema que, prèviament, han estat preparant i assajant a l’escola.

Posteriorment, han participat en un taller de percussió on han gaudit molt de conèixer i manipular diferents instruments.

Ha estat un matí molt enriquidor on han pogut concloure també el projecte ESCRIVIM que fan cada trimestre. Aquest 2n trimestre han treballat la poesia i han preparat la representació pel recital antiracista com a producte final del projecte.