Projecte Cicle Superior “L’hort de l’escola”

Els alumnes del cicle superior han estat immersos en un projecte fascinant sobre horts urbans i els resultats han superat totes les expectatives. Des de la investigació fins a la pràctica, els estudiants han donat vida a un nou espai verd a l’interior de l’escola: l’hort escolar.

Tot va començar amb una pregunta: Com podem connectar-nos millor amb la natura en el nostre entorn urbà? A partir d’aquesta pregunta, els alumnes van començar una investigació profunda sobre els horts urbans i els seus beneficis. Van descobrir com aquests espais no només ofereixen una oportunitat per a connectar amb la terra, sinó que també promouen la salut, el benestar emocional i la sostenibilitat.

Amb aquestes idees, els alumnes van decidir emprendre la seva pròpia aventura verda i van posar en marxa el projecte de l’hort escolar. Van treballar junts per dissenyar l’espai, triar les plantes, preparar la terra i fins i tot van aprendre sobre tècniques d’horticultura sostenible.

La creació de l’hort escolar no només ha estat un èxit en termes pràctics, sinó que també ha tingut un impacte en els estudiants. Han après valors de treball en equip, responsabilitat ambiental i cura de les plantes. A més, han experimentat la satisfacció de veure com les seves accions poden transformar els espais en llocs vius.

Així que, si us pregunteu què poden fer els joves per millorar el món que els envolta, aquí teniu la vostra resposta: poden començar per sembrar llavors de canvi i fer créixer idees que reverdeixin les nostres comunitats. Estem molt orgullosos dels alumnes del cicle superior i del seu esforç en la creació d’aquest magnífic hort escolar. Seguirem observant amb expectació com creix i prospera en els propers cursos.