I3

La tutora d’I3 del curs 2023-2024 és la Montse A.

Les papallones d’I3 és el primer any que comencem a l’Alfageme.

Som els petits i les petites de l’escola però de seguida començarem a crèixer i a fer-nos molt grans!

A l’escola ens ajuden a anar treballant  hàbits per tal de fer-nos cada vegada més autònoms i autònomes i independents. També a fer-nos preguntes sobre l’entorn que volem conèixer sent aquest el motor del nostre aprenentatge i creixement personal.

Ens iniciem en l’aprenentatge cooperatiu i començarem a aprendre per parelles cooperatives.

Ens encanta investigar i descobrir el món que ens envolta a través de Treball per Projectes  i les eines TAC com la tablet o la pissarra digital són una altre recurs per potenciar el nostre aprenentatge.

Els ambients són un altre activitat de la qual ens omplim de vivències i compartim estones de joc amb els nostres companys de diferents edats.

Finalment, a final de curs ens adonem que hem caminat juntes i junts, ben acompanyades i acompanyats per mestres, companyes i companys de diferents edats i persones de la resta de l’escola que ens ajuden a créixer