Preinscripció 2024

Som una escola d’una línia d’Infantil i Primària, acollidora i en constant innovació, al barri de La Marina de la Zona Franca de Barcelona des de l’any 1969.

Rebem fills i filles d’ex-alumnes, la qual cosa ens satisfà molt. Procurem que les nostres nenes i els nostres nens se sentin com a casa des que inicien EI3 fins que arriben a 6è.

El nostre equip docent és força estable, la qual cosa permet que es creïn vincles estrets entre mestres i alumnes durant tota l’escolarització de l’alumnat que ve al nostre centre.

Benvingudes i benvinguts a l’Alfageme!

Si accediu a aquest enllaç, us podreu informar de tot el que oferim a la nostra escola: PREINSCRIPCIÓ 2024

El nostre díptic ja us dona una petita idea del que som, del que fem i el que oferim.

Si ens voleu venir a conèixer, ens podeu trucar i/o enviar un correu per tal de concertar una visita personalitzada.