Sant Jordi solidari

HO HEM TORNAT A FER!!!!

Dimecres 24 d’abril es va dur a terme la fira de Sant Jordi. Un cop més, el poliesportiu va esdevenir en una guarnida Rambla barcelonina farcida de paradetes, la majoria de les quals mostraven els productes artesanals elaborats per l’ocasió.

L’escola va proposar dos tallers de manualitats. En un taller, els alumnes podien elaborar una rosa de feltre i, a l’altre, podien confeccionar originals punts de llibre.

Ara bé, el més important de la jornada va ser l’èxit de les dues parades solidàries.

En aquesta ocasió, les escollides van ser  “A d’Autismo” i la Fundació Sant Joan de Deu.

“A d’autisme” és una associació sense ànim de lucre que es dedica a la formació sobre el Trastorn de l’Espectre Autista, divulgació del

TEA i a recaptar fons per tal d’oferir beques a famílies que volen realitzar una intervenció cognitiu-conductual de qualitat.

La col·laboració amb la Fundació Sant Joan de Deu es va canalitzar a través del Daniel Jordà, “alma màter” de Panes Creativos. De manera totalment altruista ens va confeccionar els dolços “PAtonets de la Rita” que van ser venuts en el transcurs de la jornada.

La setmana anterior a les vacances de Setmana Santa, representants de les dues entitats van fer una xerrada a l’escola a fi que els alumnes coneguessin de primera ma la tasca que porten a terme respectivament.

Moltes gràcies a tod@s per la vostra col·laboració!!!