Sant Jordi. Poesia i música a l’escola

Un any més, l’escola s’ha preparat per viure una nova Diada de Sant Jordi.

Tot@s els que formem part de la comunitat educativa vam poder gaudir de diferents propostes culturals.

El 23 d’abril al matí,vam assistir a un espectacle d’SlamPoetry, poesia oral escènica. L’Hugo, El Danllo, l’Esteve, El Jaume, el Karlos i  l’Olza ens van  deleitar amb la seva poesia urbana.

A la tarda, vam tenir la gran sort de poder comptar amb dues propostes musicals de caire ben diferent. Per una banda, l’actuació del grup “el ritme de les plantes” i per una altra, la coral d’Esparraguera.

Moltes gràcies a tot@s els participants per dedicar-nos una part del seu temps lliure  a apropar-nos una mica més a la cultura